متن شعر بلوچی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
متن شعر بلوچی
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391
بازدید : 4941
نویسنده : طیب احتشامی و زبیر ملازهی

بلوچی
مَروچان مَنیش دَ حیرانا
تو چه سالو کجا بیارا
کتیگان گتی گریوه
وتی یامو ژامه نِنِ
مَروچان مَنیش دَ حیرانا
تو چه سالو کجا بیارا

کشم مرغ سلیمانی
چَ نَوَِتِ یَ دُزدَ مِ مانی
مَروچان مَنَیش دَ حیرانا
تو چه سالو کجا یارا
ترجمه
این روزها من نشسته و حیرانم
مثل این داماد از کجای پیدا کنم
کی می‌خندی و کی گریه می‌کنی
کی خاموشی و کی می‌نشینی
این روزها من نشسته و حیرانم
مثل این داماد از کجای پیدا کنم

مرغ هدهد رو قربونی میکنم
برای بهترین دوستم مهمانی می دهم
این روزها من نشسته و حیرانم
مثل این داماد از کجای این دنیا پیدا کنم






مطالب مرتبط با این پست
.